


Blåsigt till havs, men det var en mycket fin sommardag som mötte mig när jag kom fram. Solen sken och vågorna rullade in, det enda är att vattnet fortfarande såhär nästan i mitten av maj är runt 10 grader.
Hade vinterdräkten men utan huva eftersom jag inte behövde duck-diva, sommarhandskarna och vinterskorna. Hade gärna kört min 4/3 och det kanske hade gått. Den är ju både ny och tät.
Surfade, chillade på stranden och åkte sedan in till Simrishamn och åt korv med mos och glass vid strandkiosken.